Senin, 28 April 2014

2013 मा सहयोग खाता e-पुस्तक राप्रपा Kurikulum Nonfiction व्यापार पुस्तक मा ले

2013 मा सहयोग खाता e-पुस्तक राप्रपा Kurikulum Nonfiction व्यापार पुस्तक मा ले

उदाहरणका लागि, गर्नुपर्छ तिमी गैर कल्पना को व्यापार पुस्तकहरु को एक सेट सहयोग गर्न चाहनुहुन्छ भन्न गरौं, तपाईं कसरी ठीक यसबारे जान सक्छ? तपाईं, देख्न आफ्नै विषयमा लेजर किरण वा जस्तै पलिश गर्न अन्य लेखक मदत, म वाक्य को परियोजनाहरु को एक नम्बर गर्नुभएको। सामान्य मा, म व्यवहारमा यो विधि ले सिफारिस गर्छन् हुनेछ, हामी सबै बस एक इमेल गर्नुभएको। तपाईं म भन्न छ आधुनिक सञ्चार प्रेम छ। त्यसैले, कसरी, वास्तव मा यो गर्न राप्रपा 2013 kurikulum - http://tokobukuadm.com/jual-rpp-kurikulum-2013 तपाईं म पुस्तक र तपाईं सोध्नु e-पुस्तक मदत गर्दा काम गर्न चाहनुहुन्छ -?

खैर, उदाहरणका लागि, तिनीहरूको को पद्धति वर्णन कि एक दम्पतीले अनुच्छेद लेख्न सम्भव छ, र, यो वास्तविक संसारमा कसरी प्रयोग गरिएको छ मा अन्य रणनीतिहरु देखि एक सानो छ कि अलग अलग मुद्दा छ, गैर कल्पना व्यापार पुस्तकहरु को लेखकले, छ प्रतिकृयाहरु सबै पाठ्यक्रमहरू को इमेल द्वारा - त अगाडी र पछि, म,, प्रश्न सोध्नु र बुझाइ चुनौती, मलाई यो व्याख्या गर्न। खैर, म किन यसो गर्छन्? खैर, वास्तवमा, मेरो जानकारी देखि, मुद्रा को लागि यति धेरै लाभ के यो Kurikulum 2013 - Http :/ / Rppkurikulum2013.Com / - व्यापार परियोजना मेरो अर्को, अभ्यास यस नयाँ ज्ञान म यो हुन सक्छ के हुन सक्छ किनकी।

त्यसैले, मलाई के गर्न ड्राइभिङ्ग ले? खैर, म चार मुख्य प्रेरणा छ।
  1. जब म केहि पनि राम्रो गर्ने। 
  2. उद्यमी सफल हुन। 
  3. पुस्तक लेखक राम्रो जानकारी प्रदान मदत गर्न। 
  4. कुरा वर्तमान या पुराना तरिका को बाटो मा चुनौती - काम छैन कि ती कुराहरू। 


साँच्चै भन्ने हो भने, कहीं, क्रम मा हामी सबै, यसको लागि भुगतान गर्न हरेक उद्यमी आनन्द, वा म यो गर्न हुँदैन? उद्यमी सफल छ, सफल विकसित, पाठ्यक्रम,,, उद्योग कुशल र फिट रहन पनि यो असीम नयाँ रोजगारी प्रदान गर्दछ। अब तपाईं मदत चाहनुहुन्छ भने Jual राप्रपा - Http :/ / Jualrpp2013.Com / वास्तविक पुस्तकमा मार्गदर्शन वा e-पुस्तक व्यापार, उद्यमी व्यापार योजना, उद्योग, साथी को लेखक, र केही - तपाईं यो हुन्न भनेर तापनि प्रतिलिपि अधिकार बाटो चुनौती हुनेछ भन्ने कुरा मनमा पर्छ।

एक नयाँ व्यापार विचार र अवधारणाहरु वरिपरि लात उदाहरणका लागि,, तपाईं, को यी इमेल मा राखिएको आफ्नो E-पुस्तक,, वा लेख, आफ्नो ब्लग, वाक्यांश वा कुनै पनि "ठीक शब्द" मा, तिनीहरूले प्रयोग म घृणा गर्न Jual को राप्रपा को kurikulum 2013 - Http :/ / Jualrpp2013.Blogspot.Com / समेत छैन त्यहाँ भने, यो जोखिम बस वहाँ, लायक छैन, तपाईं आफ्नो पुस्तक को एक हुन - यो प्रतिलिपि समस्या यो छ कि उत्पन्न छ वहाँ एक संभावना हुन सक्छ भन्न सक्छ, या कुनै चोरी पछि छ कि।

त्यसैले, तपाईं रचनात्मक प्राप्त, यो उनको आफ्नै शब्द पुनरावृत्ति वा पुनः प्रयोग गर्न सक्ने छैन भनेको होइन। उदाहरणका लागि, म केवल म विगतमा गर्नुभएको के, अलिकति विषयलाई परिवर्तन गर्न, सामान्य मा राज्य, र म ", उप-विषय वा अन्य विषय लागि मेरो शब्द प्रयोग गरिएको छ म एक मित्र को कुरा गरिरहेको थियो अन्य दिन ... "तर, जब सम्म तपाईंको पुस्तक, मेरो आफ्नै मा एक बोली को लागि उनलाई आवश्यकता छैन, म जति आफ्नो शब्द प्रयोग, तिनीहरूलाई प्रयोग गर्न चाहँदैनौं कहिल्यै Jual को राप्रपा 2013 - Http :/ / Rppkurikulum2013.Blogspot.Com / दोब्बर छैन लागि, - पत्रिका प्रकाशक वा भविष्यमा चोरी सफ्टवेयर, सह-mputer केही अमेजन को जलाने देखि, वा अप या त यात्रा।

विषय र परिवर्तन गरेर, यो तिमी के गर्दै छन् असर गर्दैन, वा विचार चोरी र अलिकति यो राजालाई गर्न। तपाईं यस परियोजना को लागि काम को कुनै पनि प्रकार को भुक्तानी त्याघना पनि भने, तपाईं स्मार्ट e-पुस्तक सहयोग रणनीति देखि लाभ को धेरै प्राप्त गर्न सक्छन्, देख्न। म गम्भीरतासाथ विचार, तपाईं यसरी काम गर्न छक्क लाभ हुनेछ। सबै यो विचार, यो मा विचार गर्नुहोस्।

दिवा कडीयाँ

1 komentar:

  1. आवेदक ध्यान।

    2015-2016 ऋण लगानी प्रस्ताव 3% दर मात्र। म श्री एडम्स केभिन AKLM बीमा कम्पनी, को एक प्रतिनिधि हुँ इमेल: (adams.credi@gmail.com)

    * व्यक्तिगत ऋण।
    * व्यापार ऋण।
    * निवेश ऋण।
    * घर ऋण।
    * विद्यार्थी ऋण।

    यहाँ तपाईं तत्काल श्री एडम्स केभिन ऋण लगानी देखि ऋण को लागि एक मौका छ। जरुरी ऋण जानकारीको लागि (adams.credi@gmail.com): सम्पर्क इमेल

    आवेदन 2015 बाहिर छ।

    इमेल: adams.credi@gmail.com
    बताएँ: +187499384874

    BalasHapus