Senin, 28 April 2014

2013 онд хамтын ажиллагааны дансанд э-ном RPP Kurikulum nonfiction бизнесийн ном харгалзан

2013 онд хамтын ажиллагааны дансанд э-ном RPP Kurikulum nonfiction бизнесийн ном харгалзан

Жишээ нь, та бус уран зохиол бизнесийн ном нь багц хамтран ажиллах сонирхолтой байна гэж хэлье, та яаж яг талаар явж болох вэ? Та-г үзнэ үү өөрсдийн сэдвийн лазерийн туяа, эсвэл адил хөтөлж, бусад зохиогч нь туслах, би ялыг хэд хэдэн төслүүдийг хийж байсан. Ер нь, би бодит амьдрал дээр энэ аргыг санал болгож байна, бид бүх л и-мэйл хийсэн. Та нар миний хэлэх хэрэгтэй орчин үеийн харилцаа холбоо хайрлах хэрэгтэй. Тэгэхээр яаж яг хийх RPP 2013 оны kurikulum - http://tokobukuadm.com/jual-rpp-kurikulum-2013 та номыг болон та асууж э-ном нь тусалсан үед ажиллахыг хүсэж байна уу -?

За, жишээ нь, энэ нь тэдний арга зүйг тодорхойлсон нь хоёр догол мөр бичих боломжтой бөгөөд, энэ нь бодит ертөнцөд ашиглаж байгаа бол хэрхэн бусад стратеги нь арай өөр байдаг тохиолдол байдаг бус зөгнөлт бизнесийн ном, зохиолч нь тэд юм Тайлбарууд нь бүх хичээл нь и-мэйл - Дараа нь буцааж, урагш, би асуулт асууж, ойлголттой татгалзан гаргах, надад тайлбарлаж байна. За яагаад би үүнийг хийх вэ? За ер нь миний мэдээллийг авч, мөнгөний төлөө ийм олон ашиг тусыг байна уу Kurikulum 2013 - Http :/ / Rppkurikulum2013.Com / - Бизнесийн төсөл Миний дараагийн, дадлага шинэ мэдлэг би хэрэв энэ нь боломжтой юу байж болох учраас.

Тэгээд намайг юу хийхийг жолоодох үү? За яахав, дөрвөн гол хүсэл эрмэлзлийг бий.
  1. Байгаа үед би ямар нэгэн зүйл сайн байна. 
  2. Бизнес эрхлэгчид амжилттай тусал. 
  3. Номын зохиогч нь хамгийн сайн мэдээлэл өгч туслах зорилготой юм. 
  4. зүйлийг одоогийн болон хуучин арга замаар асуудал - сайн ажилладаггүй гэсэн тэдгээр зүйл. 


Үнэхээр ч, хаана ч, дарааллаар нь бид бүгд Хэрэв энэ төлөх бүр шилдэг бизнес эрхлэгч эдэлнэ, эсвэл би хийх ёстой бус уу? Entrepreneur амжилттай болсон бол амжилттай хувьсан өөрчлөгдөж, мэдээж,,, салбарын үр ашигтай, тохиромжтой байх нь бас хязгааргүй шинэ ажлын байр санал болгож байна. Одоо та нарт туслах сонгох Jual RPP - Http :/ / Jualrpp2013.Com / бодит номонд гарын авлага болон э-ном бизнес, аж ахуй эрхлэгч бизнес төлөвлөгөө, үйлдвэрлэл, хамтрагчийн зохиогчид, зарим нь - Та тохиолдож биш гэдгийг тийм боловч зохиогчийн эрхийн арга замыг эсэргүүцэж болно гэдгийг харгалзан үзэх ёстой.

Шинэ бизнесийн санаа, үзэл баримтлал эргэн тойронд өшиглөх үед Жишээ нь, та нар эдгээр цахим захидлуудаас байрлуулсан өөрийн э-ном, эсвэл нийтлэл, таны блог, өгүүлбэр эсвэл ямар нэгэн "нарийн хэлбэл" дээр, тэдний ашиглаж Би үзэн ядаж Jual нь RPP нь kurikulum 2013 - Http :/ / Jualrpp2013.Blogspot.Com / ч болоогүй байна уу, энэ нь эрсдэл л байдаг, үнэ цэнэтэй биш, та номын нэг нь - Энэ нь зохиогчийн эрхийн асуудал үүнийг бий болгосон юм бол боломж байж болох юм гэж хэлж болох юм, эсвэл хэн plagiarism дараа гэж байдаг.

Тэгэхээр та бүтээлч авч, энэ нь өөрийн үгсийг дахин ашиглах буюу дахин ашиглах боломжтой байх хэрэггүй гэсэн үг биш. Жишээ нь, би зүгээр л би өмнө нь хийж байсан зүйлээ бага зэрэг сэдвийг өөрчлөх, ер нь улсын, би "дэд сэдэв, эсвэл өөр нэг сэдэв нь миний үгийг ашиглаж байна Би найздаа ярьж байсан бусад өдөр ... "Харин та нар урт ном, өөрийн нь хэлсэн нь тэдэнд хэрэггүй юм шиг л их тэдний үгсийг ашиглаж, тэднийг ашиглахыг хүсэхгүй байгаа бол хэзээ ч Jual нь RPP 2013 - Http :/ / Rppkurikulum2013.Blogspot.Com / хоёр дахин төлөө биш, - сэтгүүл хэвлэн нийтлэгчид болон ирээдүйн plagiarism програм хангамж, хамтран mputer зарим нэг Амазон Kindle, эсвэл дээш буюу ийм зугаална.

Гарчиг болон өөрчлөгдөж байгаа гэхэд та юу хийж байгааг нь нөлөөлж чадахгүй, эсвэл санааг хулгайлж, бага аянгын байна. Та энэ төслийн ажлын ямар ч төрлийн төлбөрийг татгалзаж байсан ч, та нар ухаалаг и-ном хамтын стратегийг Явсан км нь маш их авч болно,-г үзнэ үү. Би нухацтай бодож, та энэ замаар ажиллах гайхаж ашиг байж болох юм. Бүх узэж байгаагаар Хэрэв энэ боддог уу.

Diva Pendidikan

1 komentar:

  1. आवेदक ध्यान।

    2015-2016 ऋण लगानी प्रस्ताव 3% दर मात्र। म श्री एडम्स केभिन AKLM बीमा कम्पनी, को एक प्रतिनिधि हुँ इमेल: (adams.credi@gmail.com)

    * व्यक्तिगत ऋण।
    * व्यापार ऋण।
    * निवेश ऋण।
    * घर ऋण।
    * विद्यार्थी ऋण।

    यहाँ तपाईं तत्काल श्री एडम्स केभिन ऋण लगानी देखि ऋण को लागि एक मौका छ। जरुरी ऋण जानकारीको लागि (adams.credi@gmail.com): सम्पर्क इमेल

    आवेदन 2015 बाहिर छ।

    इमेल: adams.credi@gmail.com
    बताएँ: +187499384874

    BalasHapus